Bagnaia, entre els deu primers del Gran Premi del Japó
Compartir:  Compartir en FacebookCompartir en TwitterCompartir en Google+Compartir por correoCompartir en PinterestCompartir en Whatsapp


Twin Ring Motegi, 16 d'octubre de 2016. Pecco Bagnaia, pilot italià de dinou anys del Team Aspar Mahindra, va acabar entre els deu primers en el Gran Premi del Japó 2016 de Moto3 que va tenir lloc en el circuit de Motegi, al nord-oest de Tòquio. Bagnaia, que va partir des del dotzè lloc de la graella, es va mantenir sempre en el grup de cap i va acabar en sisena posició, només un parell de dècimes de segon per darrere de Fabio Di Giannantonio. El joveníssim pilot de Mahindra, que el mes de juny passat va guanyar el Gran Premi d'Holanda, va saber aprofitar la seva excel·lent sortida i el rendiment del seu Mahindra MGP3O mentre els pneumàtics li van proporcionar l'adherència necessària.

Per part seva, el seu company d'equip, Jorge Martín, que va acabar sisè en la carrera celebrada en el circuit d'Aragó, va partir des del vigesimotercer posat de la graella a causa d'un accident durant els entrenaments que li va provocar lesions a la cama esquerra, i va haver d'abandonar la competició mancant deu voltes per al final. Albert Arenas, a lloms del seu Peugeot MGP3O, va acabar en quinzena posició, conquistant el seu primer punt de la temporada. L'anglès John McPhee, amb la segona muntura Peugeot de la competició, es va veure obligat a abandonar a causa d'un accident en la primera corba, mentre que el pilot privat Darryn Binder va mostrar el potencial de la Mahindra MGP3O remuntant des del vint-i-vuitè lloc de la graella fins a la vuitena plaça durant les primeres voltes de la carrera, per a acabar novament fora dels punts. La victòria va ser per a l'Honda de l'italià Enea Bastianini, per davant de la KTM del nou campió del món de l'especialitat, Brad Binder.

Ara el Team Aspar Mahindra viatja a Austràlia per a competir en Philip Island, segona de les tres carreres consecutives transoceàniques, abans del tancament de la temporada al novembre a València.

«Ha estat una carrera difícil, probablement una de les més complicades de la meva vida», va dir Francesco Bagnaia al final d'aquesta. «En la primera volta vaig ser de gom a gom per a no perdre temps. Sabíem que teníem problemes d'acceleració, així que vaig intentar obrir gas sempre que vaig poder, però els pneumàtics van començar a deteriorar-se de seguida i vaig haver de disminuir la velocitat».

«No ha estat un cap de setmana totalment negatiu però, tenint en compte l'estupenda temporada que hem gaudit, no estar en el podi és una mica decebedor», va dir Mufaddal Choonia, CEO de Mahindra Racing. «Pecco ha mostrat una vegada més la seva gran capacitat de gestionar les carreres en remuntar des del dotzè lloc de partida fins al segon, però cap al final de la carrera ha sofert una pèrdua d'adherència. Ens hauria anat millor si McPhee i Binder no haguessin caigut. No obstant això, ha estat bonic veure puntuar a Arenas. Això significa que el nostre projecte està produint els resultats esperats independentment dels pilots. Tenint en compte la seva condició física, Martín s'ha comportat com un autèntic heroi només per haver pres la sortida, i ha estat bonic veure-li remuntar fins a la desena posició. Estem molt feliços que sigui el nostre pilot. Esperem que torni a estar en plena forma perquè les pròximes dues carreres s'adapten molt bé a les característiques de la nostra moto».

L'articolo Bagnaia, entre els deu primers del Gran Premi del Japó sembra essere il prevalc el seu Mahindra Motors.

Totes les notícies
 
acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat