Max Biaggi tria a Mahindra Racing
Compartir:  Compartir en FacebookCompartir en TwitterCompartir en Google+Compartir por correoCompartir en PinterestCompartir en Whatsapp


A la conclusió de la qual ara mateix pot considerar-se la seva millor temporada en el Campionat del Món de Motociclisme, Mahindra Racing ha posat en marxa un ambiciós projecte en col·laboració amb l'expiloto romà Max Biaggi, quatre vegades campió del món de la categoria de 250cc i dues vegades campió del món de Superbikes.

 

A més de ser ambaixador de la marca Mahindra, el Corsari iniciarà així una nova carrera com Team Manager d'un nou equip, que a partir de 2017 prendrà part en el Campionat d'Itàlia de Velocitat i en algunes carreres del seu homònim espanyol amb un equip tècnic oficial de Mahindra. Amb la finalitat d'aprofitar al màxim el potencial de la Mahindra MGP3O, la marca posarà els seus tècnics a la disposició de l'equip per a la disputa dels entrenaments i les carreres. La vasta experiència que atresora Max Biaggi ajudarà al fet que evolucionin alguns joves talents italians, com Alessandro Del Bianco i Davide Baldini, que en 2017 formaran part del nou equip. La decisió de Biaggi de col·laborar amb Mahindra Racing és una prova més de la confiança en la MGP3O i dels progressos realitzats en els últims mesos per la muntura índia.

 

«El grup Mahindra vol ajudar les persones dinàmiques a complir els seus somnis, exactament com fa avui amb Max Biaggi, que torna a entrar en joc com Team Manager», va declarar Mufaddal Choonia, CEO de Mahindra Racing. «Per a Mahindra Racing és un plaer contribuir en aquesta nova etapa de la carrera de Max posant a la seva disposició tot el suport necessari. Max va collir grans èxits en totes les competicions en què va prendre part i sap exactament el que es necessita per a guanyar. El fet que hagi triat associar-se amb Mahindra Racing suposa una mostra evident de confiança cap a la marca i, especialment, cap a nostra MGP3O. Des que assumim directament el control de la gestió del projecte els resultats no han deixat de millorar. Si bé d'una banda estem molt satisfets amb els resultats obtinguts aquesta temporada, d'altra banda tenim clar que no podem adormir-nos sobre els llorers. Mahindra Racing sempre ha tingut una gran presència en el Campionat d'Itàlia de Velocitat. Itàlia és un mercat important del qual contínuament sorgeixen nous i prometedors talents».

 

«Continuo sent un gran apassionat de les carreres i sento que encara tinc coses que aportar als esportistes italians», va afirmar Max Biaggi. «Amb aquest projecte espero poder ajudar els joves a complir els seus somnis de córrer i, si és possible, vèncer en el Campionat del Món de Motociclisme. En 2016, les motos de Mahindra han realitzat progressos increïbles i, per a mi, és clar que la MGP3O pot ser una moto guanyadora. M'he associat amb Mahindra perquè estic convençut que junts podem lluitar per estar al capdavant. Estic segur que 2017 serà un any meravellós per a tots dos».

 

Mahindra Racing

 

Present en el Campionat del Món de Motociclisme des de 2011, Mahindra continua sent l'únic constructor indi de la competició. En 2016, l'equip ha utilitzat muntures Mahindra MGP3O equipades amb motors monocilíndrics de quatre temps de 250cc que ha llogat a l'Aspar Mahindra Team i a tres equips privats. En canvi, el Peugeot MC Saxoprint Team utilitza una muntura Peugeot procedent directament de la MGP3O.

 

Especialment, en la temporada 2016, L'Aspar Mahindra Team Moto3 ha comptat amb l'espanyol Jorge Martín i l'italià Francesco Bagnaia, el  Peugeot MC Saxoprint ha comptat amb l'espanyol Albert Arenas i l'anglès John Mcphee, l'equip Platinum Bay Real Estate amb l'espanyol Marcos Ramírez i el sud-africà Darryn Binder; el CIP-Unicom Starker amb l'italià Fabio Spiranelli i el japonès Tatsuki Suzuki; i el 3570 Team Itàlia amb els italians Stefano Valtulini i Lorenzo Petrarca.

 

En ocasió del Gran Premi de Malàisia de 2013, Mahindra Team va fer història a l'ésser el primer constructor indi a pujar al podi. Aquest mateix any, les MGP3O van acabar entre les cinc primeres en 10 dels 17 grans premis disputats, aconseguint sortir des de la primera posició de la graella de sortida en una ocasió, i aconseguint tres voltes ràpides en carrera i el tercer lloc final de la classificació de constructors. En la temporada 2014 van pujar al podi en tres ocasions i van aconseguir el segon lloc en el circuit alemany de Sachsenring. En 2015, les Mahindra es van mantenir sempre en el grup de cap d'una classe tan competitiva com Moto3, i van pujar al podi en el circuit de Le Mans.

 

La temporada 2016 va tenir un gran començament, amb el pilot italià Francesco “Pecco” Bagnania, de l'Aspar Mahindra Team, tercer en la primera carrera del campionat, celebrada a Catar.  Després van arribar els podis de Jerez i de Mugello i, sobretot, la victòria de “Pecco” en el circuit holandès d'Assen, on Mahindra va aconseguir la seva primera victòria en el Campionat del Món de Motociclisme. Aquesta victòria va tenir continuïtat en els èxits aconseguits per John McPhee en Brno i per Bagnaia en Sepang.

L'articolo Max Biaggi tria a Mahindra Racing sembra essere il prevalc el seu Mahindra Motors.

Totes les notícies
 
acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat