MAHINDRA HA PRESENTAT A BARCELONA COM A PRIMÍCIA EUROPEA EL KUV100
Compartir:  Compartir en FacebookCompartir en TwitterCompartir en Google+Compartir por correoCompartir en PinterestCompartir en Whatsapp


Exposada tota la renovada gamma 2017/2018. Debut continental del restyling del GOA Pick-Up i del XUV500 W10, la nova versió del model alt de gamma de Mahindra ja disponible en la xarxa de distribuïdors. El prototip XUV Aero, també presentat per primera vegada a Europa, anticipa les futures directrius de disseny de Mahindra.

Barcelona, 11 de maig de 2017.- Amb motiu del Saló Internacional de l'Automòbil de Barcelona, Mahindra ha presentat, en primícia europea i en una conferència de premsa conduïda pel Director General de Mahindra Europa, Jose Ebenezer, la nova gamma 2017/2018 que inclou una sèrie de novetats, la primera d'elles el nou KUV100.

En la seva intervenció en la inauguració de l'estand Mahindra, Arvind Mathew, cap d'operacions internacionals de Mahindra & Mahindra Ltd. ha declarat: “El Saló de Barcelona és una important plataforma per a mostrar la nostra gamma a tot el mercat europeu. La primera presentació europea del KUV100 és una ocasió fonamental per a Mahindra. Amb el KUV100 entrem en el nou segment dels crossover compactes i amb el volem aconseguir un nou tipus de client per a la nostra marca. KUV100 és un producte completament indi i representa la nostra filosofia “Rise” d'acció i creixement. De fet, el nostre equip de desenvolupament ha concebut i dissenyat en una alternativa gens convencional el KUV100, amb la finalitat de fer que sigui un model fora del comú i que representi un veritable punt d'inflexió. En Mahindra ens esforcem constantment per a empènyer més enllà dels límits de la tecnologia i la innovació, desenvolupant noves solucions de mobilitat en un món en contínua evolució, per la qual cosa estem particularment orgullosos del concepte XUV Aero. Representa un important pas endavant en la nostra filosofia de disseny i tecnologia projectada al futur”.KUV100 KUV100 és un model que entra en el nou segment del crossover compacte i està destinat a marcar l'inici d'una nova fase comercial de la casa índia en el mercat continental. KUV100 ha estat concebut i desenvolupat específicament per a inaugurar la nova categoria crossover compacte, destinat a un ús predominantment urbà, per a moure's amb facilitat en el trànsit de la ciutat, simplificant encara més la frenètica cerca d'una plaça d'aparcament. KUV100 és el crossover compacte de cinc portes i cinc places: combina l'atractiu d'un SUV amb la comoditat d'un automòbil urbà, amb equipament superior i una relació qualitat / preu especialment avantatjosa. És adequat per a una clientela diversa i està dirigit principalment al públic jove.

El seu nom resumeix les característiques més destacades: K significa “Kool & Trendy generation” (generació moderna i fantàstica),mentre que UV es refereix a “Utility Vehicle”, un tipus de producte que incorpora al cent per cent l'ADN de Mahindra, com també el fet que la distància respecte al sòl del KUV100 és més elevada que en altres models.

El número 100 indica la grandària i la classe progressiva del vehicle, que és el nivell d'entrada en l'univers Mahindra en relació amb el producte alt de gamma, el XUV500. Dissenyat, projectat i desenvolupat en el Mahindra Research Valley, en Chennai (l'Índia),el KUV100 està construït sobre una nova plataforma monobuc en la planta de Chakan, Maharashtra (l'Índia).

Crida l'atenció de seguida pel seu disseny decidit emfatitzat pels “talls” estilístics que ho fan esvelt i modern, un estil que reflecteix la manera de ser dels joves d'avui i les seves aspiracions.

El llenguatge de disseny del KUV100 és únic, molt dinàmic. L'exterior esculpit amb línies fermes, el frontal prominent, la línia de cintura alta, el frontal amb els fars anteriors envolupant que recorda la forma d'un parell d'ulleres de sol, els passos de les rodes pronunciats, les barres en el sostre, l'spoiler sobre el cristall posterior: tot contribueix a emfatitzar una important presència escènica.

Una personalitat marcada, accentuada també per les llandes d'aliatge de 15”, pel disseny dels fars posteriors, per les llums diürnes Led, pels antiboira cromats, per les manilles de les portes posteriors inserides en els muntants.

Els interiors refinats, obeeixen a l'aspecte dels exteriors. Considerable la seva qualitat i amplitud malgrat les dimensions compactes. Diversos espais portaobjectes sota els seients i en el sòl, a més del maleter, amb capacitat adequada per a la categoria (243/473 litres amb suport tombat) ofereixen útils espais addicionals.

L'estat de la tècnica en termes de seguretat i qualitat constructiva, ve dau pel xassís monobuc en acer d'alta resistència i pels dispositius de bord. Per exemple ABS i EBD equipats de sèrie.

KUV100 estarà disponible en diverses tonalitats de color i també en l'atractiva combinació dual-tone. A més està prevista una nodrida sèrie d'opcions.

KUV100 és importada a Europa exclusivament amb el nou motor mFALCON G80, 1.2 litres (1.198 cc) MPFI, de 82 CV a 5.500 revolucionis/minut, amb especificacions Euro 6, que ofereix ja a baix règim el parell necessari a baixes revolucions per a una conducció agradable i dinàmica (115 Nm@3500 revolucionis/minut). Construït en alumini, està dotat de Dual Variable Valve Timing i Micro Hybrid Technology (sistema Start-Stop). La tracció és anterior. L'inici de la comercialització està prevista per a final de 2017.

GOA Pick-Up En ocasió del saló català s'ha presentat el canvi d'aspecte del GOA Pick-up, també en aquest cas en la qual és la seva primera “passarel·la” continental.

GOA és el vehicle “príncep” de Mahindra en aquest mercat: és l'artífex fonamental de l'èxit de la Casa índia en el sector dels vehicles comercials, una tipologia de negocis molt complexa reservada a clients i operadors especialitzats.

És un pick-up “indestructible”, amb un motor que subministra molt parell a baixes revolucions. El propulsor és el turbodiesel de 2.200 cc i 140 CV amb injecció directa common-rail Bosch.

Les quatre rodes motrius permeten afrontar tot tipus de terreny, i el GOA Pick-Up disposa de tota la dotació que serveix per a viatjar i treballar amb confort, amb l'habitacle de caixa de les més grans de la seva categoria. Hi ha a més la possibilitat de triar entre dues i quatre rodes motrius, amb bloqueig del diferencial, i una àmplies possibilitat d'opcions. El GOA Pick-Up té l'homologació com a camió N1.

Les intervencions en el restyling són essencialment de naturalesa estètica en la part frontal. La nova rentada de cara té un disseny contemporani i un estil més agressiu amb fars dobles amb elegant projector LED en forma de “celles”, una nova graella davantera amb detalls cromats i resistents paracops. Fins i tot el tauler d'instruments és nou, ben harmonitzat amb la consola central que conté una instrumentació futurista, un nou volant esportiu amb controls d'àudio i control de creuer, sortides d'aire cromades i fins i tot altres detalls que accentuen l'interior de primera qualitat. Compta també amb una nova pantalla d'alta tecnologia de 6 polzades, amb sistema d'informació i entreteniment, navegador GPS, sensor de pressió dels pneumàtics i un dispositiu de marxa enrere intel·ligent.

XUV500 W10 L'actual producte de gamma alta de Mahindra, el XUV500, ha aparegut en l'escena de Barcelona en la versió inèdita W10, tal com ja està disponible en la xarxa comercial europea.

En el curs de la conferència, Jose Ebenezer, Director General de Mahindra Europe, ha remarcat el paper importantíssim d'aquest model, que ha permès a Mahindra augmentar els volums de venda en el mercat continental. Amb la versió W10, les expectatives són encara majors.

El cotxe és “el vaixell almirall” de Mahinda com a companyia, i ja ha conquistat una reputació impecable principalment a Itàlia i a Espanya, però també en els altres vuit països amb distribució de Mahindra Europe. XUV 500 ha estat el primer vehicle Mahindra amb xassís portant i el seu aspecte “musculoso” denota seguretat i solidesa. Aquesta elecció projectada determina la qualitat dinàmica del Mahindra XUV 500, on la carrosseria i la plataforma formen un cos únic. El resultat és una òptima relació peso/potència, una manejabilitat sense comparació i un plaer de conducció sense compromisos. Les seves dimensions són veritablement generoses i l'espai interior és igual a les expectatives que crea, gràcies també a la possibilitat que ofereixen les 7 places. Té un disseny caracteritzat per les línies fortes i al mateix temps elegants, també aquesta és una de les claus d'èxit del vehicle.

L'espai en l'habitacle impressiona: la idea de confort, es percep de seguida. A partir de les tres files de seients anatòmics en pell, pensats perquè viatgin amb tota comoditat set persones.

L'atenció cap als passatgers es nota també en els petits detalls com les llums que il·luminen la porta i que eviten ficar els peus en el fang o en un toll quan s'aparca en zones no il·luminades, i ajuda també si cauen les claus o altres efectes personals…

La nova versió XUV500 W10 disposa de cristalls foscos, motllura il·luminada personalitzada amb el nom del cotxe, sostre solar elèctric, llandes d'aliatge de 18” color antracita diamantat i detalls cromats en les finestretes.

La dotació ja rica de XUV500 ara es torna riquíssima, gràcies als dos equipaments exclusius de la versió W10, pensats per a qui té un esperit més esportiu o més tecnològic. “Sport Pack” ofereix els vernissats bitono taronja/negre, blanc/negre, plata/negre i vermell/negre, enaltit pel disseny esportiu de les llandes d'aliatge de 18” en color negre opac. En la nova coloració dual-tone de l'equipament “Sport Pack”, el disseny esportiu del XUV500 ve particularment emfatitzat.

“Entertainment Pack” està pensat en canvi per a “alleugerir” els viatges més llargs, amb l'espectacle que ofereixen dos monitors integrats en els reposacaps anteriors i amb un so d'alta fidelitat del sistema àudio Premium amb DAB (Digital Àudio Broadcasting). Qui vulgui tot, però realment tot, pot sumar les característiques dels dos equipaments i obtenir un exemplar XUV500 W10 de col·lecció!

La transmissió AWD, seleccionable, distribueix automàticament el parell motor entre els eixos anterior i posterior gràcies a un control electrònic d'última generació, per a una conducció plaent que s'estén a tots els terrenys. Les suspensions són projectades en col·laboració amb l'anglesa Lotus per a un ús mixt en carretera i en camp a través. Per a optimitzar el comportament del Mahindra XUV500 en situacions tan diverses entre elles, els projectistes han optat per una solució de rodes independents amb geometria McPherson a l'interior; mentre en la part posterior s'adopta el sistema Multi-link amb molls helicoidals i barres estabilitzadores.

Els dispositius de seguretat electrònics, ABS + EBD i EPS, sostenen l'acte pegat a la carretera i ajuden a qui condueix en les situacions més difícils.

En les baixades més pronunciades o sobre calçades relliscoses, l'activació de l'Hill Descent Control ofereix un marge addicional de seguretat.

El motor continua sent el quatre cilindres 2.2 TD de 140 CV Euro 6 i un parell motor de 300 Nm a 1600–2800 revolucionis/minut, amb una tracció extraordinària fins i tot en els règims més baixos i una rapidesa immediata en els reinicis. El sistema Start-Stop permet reduir els consums i les emissions, amb el motor en estand-by després de 2,5 segons de la parada del vehicle. És important recordar que tots els Mahindra XUV500 distribuïts en el mercat europeu tenen garantia de 5 anys o 100.000 quilòmetres.

XUV Aero El fabricant indi ha mostrat també en Automobile Barcelona el prototip XUV Aero. Un estudi que vol ser una mirada al futur, un repte a les convencions, seguint un fil lògic que porta a continuar en la pròpia fase de creixement i conquistar nous horitzons.

El concepte conté audàcia i prestacions. Ha estat projectat internament per Mahindra Design Studio en Mumbai, l'Índia, i realitzat per Pininfarina a Itàlia. És un coupé/crossover amb una forma particularment aerodinàmica, una presència forta i línies marcades amb la particular arquitectura asimètrica de tres portes, a més de la porta posterior.

De fet, així com tots els grans productors de Sport Utility Vehicles en el mercat, Mahindra vol explorar totes les múltiples cares del terme “esportivitat” en la pròpia gamma.

Fonamental per a la consecució de cada resultat esportiu, són la resistència i les prestacions. El repte, òbviament, és aquell d'aconseguir maximitzar tots dos aspectes. La velocitat és l'essència de l'esportivitat; la capacitat de durada comporta en canvi un saber lluitar amb constància per a aconseguir nous límits.

El potent motor mHawk de quatre cilindres de 210 CV amb turbocompressor, compleix amb aquestes premisses, garantint el parell motor i potència màxima adequades, amb una acceleració de 0-100 en menys de 6 segons.

En funció de la tipologia de la carretera a afrontar, XUV Aero ofereix diverses modalitats d'elecció de conducció que varien la duresa de les suspensions: Race, Off-road, Street i Sport.

Aquest prototip de SUV esportiu, està dotat de totes les noves tecnologies de comunicació i connectivitat.

En un món en què es parla sempre més de falta de motivacions per a conduir un cotxe i es parla gairebé exclusivament de conducció autònoma, XUV Aero està en canvi pensat únicament per a transmetre emocions pures al volant. Aquesta destinat als veritables apassionats.

Mahindra Europe Europa sempre ha estat un important mercat per al grup Mahindra & Mahindra, que veu en ella el símbol de les seves ambicions globals. Mahindra Europe Srl (EM) és una societat controlada al 100% per Mahindra & Mahindra Ltd que des de 2005 distribueix els vehicles Mahindra a Europa.

La societat està ocupada a fer conèixer la marca Mahinda als països on opera, buscant entre altres coses reforçar la seva xarxa de benes. Actualment, Mahindra Europa és present en 10 països a través d'una xarxa pròpia de distribució de més de 100 concessionaris.

El grup Mahindra a Europa El grup Mahindra està profundament implicat amb la indústria automobilística europea. Subministra components d'alta qualitat a importants empreses del sector a través dels seus associats Mahindra Forgings, Mahindra Compòsits, Mahindra Hinoday, Mahindra Gears & Transmissions, Mahindra Ugine Steel Co, i té instal·lacions productives a Alemanya, Gran Bretanya i Itàlia. Referent al sector de l'agricultura, Mahindra embeni una gamma de petits i fiables tractors d'altes prestacions a Sèrbia, Turquia i Macedònia, mentre exporta productes indis a través de la societat Mahindra ShubhLabh Services.

El grup subministra també una gamma completa de serveis de consultoria a moltes empreses europees. Mahindra Special Services amb seu a Londres i Waldorf, ofereix solucions de seguretat empresarial en un ambient de negocis a sempre major risc. La cadena de serveis de consulta i d'outsourcing Bristlecone, amb seus a Alemanya i el Regne Unit, serveix a clients com Unilever, BP i Nestle. Tech Mahindra ofereix tecnologies informàtiques i de comunicacions d'absoluta avantguarda a importants empreses de diversos sectors i és parella de transformació d'importants operadors wireline, wireless i banda llarga com British Telecome i Vodafone.

Mahindra & Mahindra Ltd. és una realitat molt important en l'àmbit internacional a nivell global, encara per descobrir a Europa, operativa també en els sectors nàutic, aeronàutic, dels mitjans agrícoles, de la innovació tecnològica, de les inversions immobiliàries, i altres sectors.

Marca líder a l'Índia en la producció de SUV, té més de 70 anys d'història, compte amb més de 200.000 empleats, cobreix 100 mercats en 6 continents i aconsegueix 17,8 mil milions de dòlars de facturació.

Té el paquet majoritari de les quotes accionarials de Pininfarina, SsangYong Motor Company, Revo Electric i Peugeot Escúters. En 2016 va adquirir les marques de motocicletes BSA i Jawa.

Molt activa en l'esport de motor, Mahindra compte com a constructor amb una activitat de competició en un ampli radi que s'estén a la participació en el Campionat Internacional FIA de Formula E, a la classe Moto3 en la sèries mundials de MotoGP, la qual cosa confirma la gran polivalència i capacitat d'enginyeria de l'empresa.

Per a més informació:

www.mahindra.it

www.mahindra.es

www.mahindra.com

L'articolo MAHINDRA HA PRESENTAT A BARCELONA COM A PRIMÍCIA EUROPEA EL KUV100 sembra essere il prevalc el seu Mahindra Motors.

Totes les notícies
 
acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat