Podi per a Jérôme D Ambrosio en el seu debut amb Mahindra Racing
Compartir:  Compartir en FacebookCompartir en TwitterCompartir en Google+Compartir por correoCompartir en PinterestCompartir en Whatsapp


Jérôme D'Ambrosio acaba en el podi en el seu debut amb Mahindra Racing
Tercera posició en la primera cita de la temporada de la Fórmula E
El pilot belga deixa Aràbia Saudita en el tercer lloc del campionat de Pilots
Mahindra Racing també en tercera posició en el campionat d'Equips
Felix Rosenqvist es va veure obligat a retirar-se per una fallada mecànica en la volta 8

Riyadh, Aràbia Saudita, 17 de desembre de 2018.- La nova era del Campionat ABB FIA de Fórmula E va començar el passat cap de setmana a Aràbia Saudita amb la primera carrera de la temporada 2018/2019, que marca la primera competició d'aquestes sèries a Orient Mitjà, així com el debut dels nous cotxes de la Gen2.

El Saudia Ad-Diriyah E-Prix va tenir un començament interromput quan la inesperada i intensa pluja va obligar els organitzadors a cancel·lar la primera pràctica lliure, així com a retardar la segona. A causa d'aquesta demora, el format de qualificació es va modificar a dos grups d'11 vehicles en lloc dels quatre grups habituals i la Súper Pole, que va ser cancel·lada. En la humida sessió de qualificació, Jérôme D'Ambrosio va sortir en el Grup A i va establir el temps de tornada més ràpid amb 1'19”077, assegurant el seu inici de carrera des del sisè lloc. Félix Rosenqvist es va anar al Grup B, però no va poder completar la seva volta de qualificació a causa d'una fallada mecànica en el M5Electro que va derivar en un accident quan estava en camí de finalitzar entre els sis millors, veient-se obligat a començar la carrera des de la posició 17 de la graella.

Jérôme va poder mantenir còmodament la seva posició a l'inici i, en la volta 21, va avançar a Sebastien Buemi accedint al cinquè lloc. Una volta després, Jean-Eric Vergne i Andre Lotterer van rebre sengles penalitzacions, veient-se per tant classificat després dels dos primers pilots, Antonio Félix Da Costa i José María López. En la volta 23, Jérôme va superar a López en la segona posició i va seguir així fins que el cotxe de seguretat va agrupar els monoplaces. En la volta 30, després del reinici de la carrera, l'actual Campió Vergne va superar a D'Ambrosio, que baixava per tant a la tercera posició, en la qual va veure la bandera a quadres després de 33 voltes. D'aquesta manera, Mahindra Racing s'assegurava el seu primer podi de la temporada 2018/2019.

Desafortunadament la situació de carrera va ser diferent per a Felix. Malgrat un començament impressionant que li portava al 14º lloc al final de la primera volta, per a superar després a Gary Paffett i Nelson Piquet Jr en la sisena volta, que li col·locava en situació d'entrar en la zona de punts. Però es va veure obligat a retirés en la volta 8 després de sofrir el mateix problema tècnic que va detenir la seva actuació en la sessió de qualificació.

La segona ronda del Campionat de Fórmula E ABB FIA 2018/2019 tindrà lloc el dissabte 12 de gener de 2019 a Marràqueix, el Marroc.

Jérôme D'Ambrosio: “Ha estat una manera sorprenent de començar la cinquena temporada i crec que ens esperen dies molt bons si continuem treballant com ho fem. Vaig jugar de manera segura al principi per a intentar estalviar una mica d'energia però sempre mantenint-me prou a prop per a lluitar per la millor posició. He tingut un parell de temporades difícils, així que és genial començar aquesta nova relació amb l'equip d'aquesta manera tan fantàstica. En el futur hem de començar a lluitar pel campionat. Hi ha alguns competidors difícils per aquí, ja que la Fórmula E s'està convertint en un dels campionats més competitius del món”.

Felix Rosenqvist: “Sentia el funcionament del cotxe com si tingués molta velocitat però era una mica difícil de manejar; no era un d'aquests dies en què et sents realment segur, però també cal tenir en compte que no teníem molta pràctica amb el M4Electro Gen2, així que tot va ser una mica difícil d'endevinar. Després vam tenir un problema mecànic en la qualificació que va fer que sofríssim un gran retard en la graella i en la carrera va succeir el mateix. Estic trist. No vaig poder sumar punts per a l'equip i és una pena, ja que crec que podia haver tingut un molt bon resultat avui. En tot cas, va ser divertit estar de tornada i estic molt feliç per Jérôme i per Mahindra que poguessin pujar al podi”.

Dilbagh Gill: “Estic absolutament encantat amb tot l'equip i amb Jérôme, ha estat perfecte començar la temporada pujant al podi. A més, aquesta ha estat la quarta temporada consecutiva en la qual ho hem aconseguit en la primera carrera de la campanya. Lamento molt que Félix hagi sofert un problema tècnic tant en la classificació com en la carrera ja que, sense aquest incident, estic segur que també hauria tingut un molt bon resultat aquest cap de setmana. És un bon començament per a nosaltres i el gaudirem, encara que la nostra atenció ara està enfocada de gom a gom en la pròxima carrera de Marràqueix i a millorar. Volem que els nostres dos cotxes estiguin al capdavant, ja que aquest cap de setmana hem pogut mostrar que tenim el ritme”.

Sobre Mahindra Racing
Mahindra Racing és un dels deu equips i l'únic indi que competeix en el Campionat FIA de Formula E, la primera sèrie de competicions totalment elèctriques del món. Mahindra Racing va participar en la tercera temporada de Formula E amb el seu propi propulsor elèctric per a potenciar el seu quartet de cotxes de competició. El M3Electro es va confirmar com un monoplaça competitiu que va permetre anotar la primera victòria de l'equip, un total de deu podis, tres poles i dues voltes ràpides. Amb aquests resultats, Mahindra Racing va aconseguir el tercer lloc en el Campionat d'Equips i Felix Rosenqvist en el de Pilots.  Per a la quarta temporada, que va començar a Hong Kong al desembre de 2017, l'equip té altes ambicions tècniques i esportives amb el seu nou monoplaça M4Electro, desenvolupat amb més elevats límits de tecnologia i innovació.

mahindraracing.com
twitter.com/mahindraracing
facebook.com/mahindraracing
instagram.com/mahindraracing

Sobre Mahindra
El Grup Mahindra és un conjunt de companyies que factura 19.000 milions de dòlars, contribuint a la prosperitat rural, millorant la vida urbana, creant nous negocis i fomentant la prosperitat de les comunitats. Té una posició de lideratge en el camp dels vehicles utilitaris, tecnologies de la informació, serveis de finançament i propietat vacacional a l'Índia i és, per volum, la companyia de tractors més gran del món. També gaudeix d'una forta presència en l'agroindústria, components, vehicles comercials, serveis de consultoria, energia, equips industrials, logística, béns varis, acer, aeroespacial, defensa i en el camp de les dues rodes. Amb seu a l'Índia, Mahindra ocupa més de 200.000 persones en 100 països.

mahindra.com
twitter.com/mahindrarise
facebook.com/mahindrarise

Per a més informació:
Pas a pas Consultors, S.L. – prensa@mahindra.es
Sergio Domínguez  –  609868778  –  s.dominguez@pasoapasoconsultores.com
Ignacio de Lucas  –  639364342  – ignacio.delucas@gmail.com
Mahindra Europe – comunicazione@mahindra.itwww.mahindra.com
Més informació sobre Mahindra en www.mahindra.es / Facebook i Twitter: @MahindraRise

L'articolo Podi per a Jérôme D Ambrosio en el seu debut amb Mahindra Racing prové dona MAHINDRA MOTORS.

Totes les notícies
 
acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat