Mahindra XUV500, un nou tot terreny indi per a Espanya
Compartir:  Compartir en FacebookCompartir en TwitterCompartir en Google+Compartir por correoCompartir en PinterestCompartir en Whatsapp


mahindra xuv 500 1 Mahindra XUV500, un nuevo todoterreno indio para España

És probable que Mahindra et soni molt vagament. És una marca índia, propietària de la coreana SsangYong, que a Espanya ha tingut diverses etapes amb unes vendes molt discretes. Després d'uns anys en què pràcticament ningú tenia notícies de la marca, Mahindra torna a apostar per Espanya en iniciar la comercialització del Mahindra XUV500, un dels seus últims models i també dels més moderns, amb una estètica que per descomptat no podem titllar de simple o mancada de personalitat.

El Mahindra XUV500 és un dels productes més refinats de la marca en oferir una carrosseria monobuc d'acer i un nou motor dièsel de 2.2 litres i 140CV amb tecnologia common-rail, associat a una caixa del canvi manual de sis velocitats i Stop & Start. Per descomptat tècnicament suposa un gran avanç enfront dels Goa pick-up que la marca continua oferint. El nou Mahindra XUV500 té un habitacle capaç d'albergar fins a set passatgers entris files de seients.

mahindra xuv 500 4 Mahindra XUV500, un nuevo todoterreno indio para España

La mecànica i la caixa del canvi són de moment les úniques disponibles en la gamma espanyola, encara que sí que es pot optar entre la tracció davantera o la total, sent aquesta última un sistema de tracció intel·ligent, més eficient en quan a consums. La suspensió davantera és independent tipus McPherson i la posterior Multi-Link, corroborant que estem davant un canvi de rumb molt important per a la marca índia, que ens tenia acostumats a tecnologies més antigues i robustes, però poc refinades a l'hora de circular per carreteres.

L'equipament de seguretat és complet, equipant de sèrie ABS, ESP, control de tracció, ajuda a l'arrencada en costa i descens d'arracades sense oblidar-nos d'un habitacle dotat de sis coixins de seguretat. Depenent de la terminació (W6 o W8) triada l'equipament també sigui abundant, amb elements com el climatitzador, les sortides d'aire per a les tres files de seients, control de creuer, sensor de pluja i llums, llums diürnes LED, sensor de pressió de pneumàtics, navegador, Bluetooth o sensors d'aparcament posteriors.

mahindra-xuv-500-2

El seu principal atractiu seran els preus que parteixen dels 19.966 euros i els cinc anys de garantia o 100.000 quilòmetres. Per grandària rivalitza amb models com el Ford Kuga o l'Honda CR-V, amb una longitud de 4,58 metres. On no destaca sobre els seus rivals és en eficiència, amb 7,0 litres de consum mitjà en els 4×4, i en terminacions de l'interior.

Preus Mahindra XUV500 per a Espanya

  • XUV500 W6: 19.966 euros
  • XUV500 W6 4×4: 21.900 euros
  • XUV500 W8: 24.972 euros
  • XUV500 W8 4×4: 26.914 euros

Font – Mahindra

mahindra-xuv-500-3Mahindra XUV 500mahindra-xuv-500-2mahindra-xuv-500-4mahindra-xuv-500-5

L'article Mahindra XUV500, un nou tot terreny indi per a Espanya ha estat originalment publicat en Actualitat Motor.

Totes les notícies
 
acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat